Instituce a organizace • Česká republika a okolí95. strana

Pionýrská skupina Heleny Bišové

Provozujeme organizaci, která pořádá kulturní, společenské i sportovní akce, výlety či tábory pro děti a mládež.

ZAVŘENO (Otevírá v Út 17:00)

Pionýrská skupina Beroun - Závodí

Organizace pořádá společenské akce či tábory pro děti a mládež. Zaměřujeme se na tábornictví, turistiku, kulturu, sport, výlety, setkávání, soutěže, turnaje či na divadlo. Vedeme dramatický, výtvarný, keramický a taneční kroužek. Pořádáme letní tábory.

Kuřimany - obecní úřad

První písemná zpráva pochází z roku 1327. Obec se nachází v nadmořské výšce 476 metrů. Na území žije 26 obyvatel. Poskytování služeb Czech POINTu.

Tělocvičná jednota Sokol Volyně

Zajišťujeme sportovní činnosti a akce pro cvičence všech věkových kategorií. Vedeme oddíl volejbalu, stolního tenisu a sportovní gymnastiky.

Montessori Beroun Mateřská škola, s.r.o.

Provozujeme soukromou školku s rozšířenou výukou angličtiny. Zajišťujeme všestrannou péči dětem realizací vzdělávacích programů podporujících zdravý tělesný, sociální a psychický vývoj dítěte. Vedeme pohybový kroužek, kroužek vaření, keramiky a kroužek …

OTEVŘENO (Zavírá v 17:00)

Ouběnice - obecní úřad

První písemná zpráva pochází z roku 1325. Obec se nachází v nadmořské výšce 395 metrů. Na území žije 212 obyvatel. Poskytování služeb Czech POINTu. V obci se nacházejí trasy pro pěší turistiku i pro cykloturistiku, bývalé keltské hradiště a další. Pořádají se …

ZAVŘENO (Otevírá v Út 18:00)

MUDr. Alexandra Fuchsová

Ordinace zubního lékaře.

ZAVŘENO (Otevírá v Čt 07:30)

Sanatorium Astoria, a.s.

Nabídka léčebných procedur a ubytování v sanatoriu s kapacitou 172 lůžek. K dispozici 28 jednolůžkových, 72 dvoulůžkových pokojů a restaurace.

Obchodní akademie Beroun

Provozujeme střední odbornou školu se zaměřením na výuku čtyřletých oborů obchodní akademie a ekonomického lycea. Zajišťujeme možnost získání státní zkoušky ze psaní na klávesnici. K dispozici je tělocvična, jídelna, domov mládeže a specializované učebny.

Junák - svaz skautů a skautek ČR, středisko Arnika Horní Slavkov

Pro mládež a děti od 6 let organizuje naše mezinárodní výchovné hnutí schůzky,tábory, výpravy a různé akce.

Třešovice - obecní úřad

První písemná zpráva pochází z roku 1303. Obec se nachází v nadmořské výšce 459 metrů. Na území žije 83 obyvatel. Poskytování služeb Czech POINTu.

ZAVŘENO (Otevírá v Čt 18:00)

Český rybářský svaz, místní organizace Ouběnice

Svaz vykonává rybářské právo, zajišťuje chov, ochranu a lov ryb či ochranu životního prostředí a rozvíjí i popularizuje rybářský sport. Svaz dále organizuje amatérské, ligové i mezinárodní soutěže a vydává povolenky k rybolovu.

Tenisový klub Volyně, občanské sdružení

Provozujeme tenisový klub. Nabízíme kurzy pro děti, pronájem tréningové stěny a kurtů, vyplétání raket či zapůjčení vybavení. Pořádáme turnaje.

OPTIKA LOOK s.r.o.

Jsme provozovatelem nestátního zdravotnického zařízení v oboru oftalmologie a oční optiky. Za více jak sedmnáct let své existence se nám podařilo vybudovat velmi dobré jméno jak mezi pacienty našich ordinací tak i u klientů našich optik. Základy našich …

OTEVŘENO (Zavírá v 18:00)

VITA, spol. s r.o.

Poskytování zdravotnické ambulantní a lůžkové péče.

ZŠ, ZUŠ a MŠ Stachy

Mateřská škola pro 45 dětí s jídelnou. Školka poskytuje dětem výuku angličtiny, dny otevřených dveří, besedy, výlety, divadelní představení či plavání.

OTEVŘENO (Zavírá v 14:30)

MŠ Klášterec nad Ohří, Lesní

Provozujeme státní mateřskou školu pro 80 dětí se školní jídelnou. Zabýváme se výukou anglického jazyka a plavání. Nabízíme logopedickou prevenci a dětskou jógu. Pořádáme výlety, exkurze a besídky.

OTEVŘENO (Zavírá v 16:00)

Tělocvičná jednota Sokol Vinařice

Zajištění sportovních činností a akcí pro cvičence všech věkových kategorií.

ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká

Základní škola pro 700 žáků s jídelnou, družinou, centrem zabývajícím se problematikou specifických vývojových poruch učení a chování a školním klubem nabízejícím v cca 20 kroužcích různé aktivity v době mimo výuku.

MÚ Beroun - Odbor dopravy

Vedení registru vozidel, výkon státního odborného dozoru v silniční dopravě, správa agendy týkající se autoškol, dopravních přestupků a MHD.

Junák - svaz skautů a skautek ČR, středisko Arnika Horní Slavkov

Mezinárodní výchovné hnutí pro mládež a děti od 6 let organizuje schůzky, výpravy, akce a tábory.

Prameny - obecní úřad

První písemná zpráva pochází z roku 1357. Obec se nachází v nadmořské výšce 725 metrů. Na území žije 131 obyvatel.

OTEVŘENO (Zavírá v 16:00)

Hýskov - tady jsem doma

Naším cílem je podporovat a realizovat projekty zaměřené na udržení a vytváření pozitivních životních hodnot obce a jejího okolí.

PROAIMERS

Provozujeme sportovní klub zaměřený na foosball neboli stolní fotbal.

MŠ Klášterec nad Ohří, Lípová

Provoz pětitřídní mateřské školy pro 150 dětí se školní jídelnou. K dispozici je výtvarný, pracovní, počítačový, tanečně pohybový i pěvecký kroužek. K dispozici je zahrada. Pořádáme školy v přírodě, besedy v knihovně, návštěvy divadel, pěvecká vystoupení a …

Domov mládeže a školní jídelna Karlovy Vary, příspěvková organizace

Domov mládeže je školské zařízení, které zajišťuje výchovu, ubytování a stravováni žáků SŠ, SOU, VOŠ a ve výjimečných případech i vysokoškoláků. K ubytování žáků slouží třílůžkové pokoje s malou předsíňkou, ve které jsou umístěny skříně na šaty a umyvadlo s …

1. SOUKROMÁ ZÁKLADNÍ ŠKOLA KARLOVY VARY, s.r.o.

Soukromá základní škola pro 90 žáků s rozšířenou výukou jazyků a s družinou.

OTEVŘENO (Zavírá v 16:30)

Střední odborné učiliště stravování a služeb Karlovy Vary

Vzdělávací subjekt se stoletou tradicí, bohatými zkušenostmi a kvalitním zázemím. Vzdělávací nabídka školy je zaměřena na gastronomii a naší novinkou je populární obor Kadeřník. Prostupnost mezi jednotlivými stupni a formami středního vzdělávání je na škole …

MUDr. Zbyněk Brada

Provoz ordinace praktického lékaře pro dospělé.

Domov penzion pro důchodce Beroun

Provoz domova s pečovatelskou službou včetně poskytování terénních pečovatelských služeb.

Svaz tělesně postižených v České republice ,o.s. místní organizace Beroun

Organizace sdružuje osoby se zdravotním postižením, zejména tělesným. Hájí potřeby a zájmy OZP a seniorů.